Wednesday, October 10, 2012

私は最後にもう一度私のアートワークのためのインスピレーションを見つけた、それは自分自身の傾きで見つけることができますI've finally found inspiration for my artwork again, and it can b e found in own inclinations

Now that my "NOIR", or "NOTAN" series of illustrations is finished. I've been contemplating what I would draw next for a while, and I think I've finally found a subject matter for this next illustration series:

WARRIORS

Inspired by the warriors of folk legend, literature, film, comics, animation, manga, and anime. Any one who wields a cool looking weapon, fights, or strikes a pose. My nature is naturally militant and I have the warrior spirit, so I'm glad I'm taking some time out of my day to at least try this kind of project...


今、私の"NOIR"、またはイラストの"濃淡"シリーズが終了したこと。私はしばらくの間、次の描画なるか検討してきた、と私は最終的にこの次の図シリーズの主題を発見したと思う:

WARRIORS

民間伝説、文学、映画、マンガ、アニメーション、マンガ、アニメの戦士たちからインスピレーションを受けている。格好いい武器、戦いを振るう、またはいずれかのポーズを打つ。私の性質は当然過激派だと私は戦士の精神を持っているので、私は、少なくともこの種のプロジェクトをしようとする私の一日の一部の時間を割いていてうれしい...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.